قوانین و مقررات
راهنمای کامل خرید از مبین سیستم
از اینکه مبین سیستم را برای خرید خود انتخاب کردهاید، سپاسگزاریم. برای تجربهی خریدی آسان و مطمئن، لطفاً به نکات زیر توجه فرمایید:
۱. مراحل ثبت سفارش و خرید
روند خرید از مبین سیستم بسیار ساده است:
- انتخاب و تکمیل فرم: کالای مورد نظر خود را با دقت انتخاب کرده و فرم خرید را تکمیل نمایید.
- پرداخت آسان: هزینه کالا را میتوانید به صورت کارت به کارت و یا از طریق درگاه پرداخت آنلاین بپردازید.
- بستهبندی و ارسال: پس از انجام تستهای نهایی، کالای شما بستهبندی و به آدرس ثبتشده ارسال خواهد شد.
- فایلهای دانلودی: در صورتی که کالای خریداری شده فایل دانلودی باشد، بلافاصله پس از پرداخت امکان دانلود آن برای شما فراهم میشود.
۲. زمان، هزینه و نحوه ارسال کالا
ما تمام تلاش خود را میکنیم تا سفارشات شما در سریعترین زمان ممکن به دستتان برسد:
-
ارسال در تهران:
- سفارشات تهران از طریق پیکهای آنلاین (اسنپ، الوپیک، تپسی) ارسال میشوند.
- زمان تحویل کالا به شما، معمولاً بین ۱ تا ۳ ساعت پس از تحویل به پیک است که بسته به ترافیک و مسیر ممکن است کمی متغیر باشد.
- هزینه پیک به صورت پسکرایه میباشد.
-
ارسال به شهرستانها:
- بستهبندی و تحویل سفارشات شهرستان به تیپاکس بین ۱ تا ۳ ساعت زمان میبرد.
- زمان تقریبی دریافت کالا توسط شما از زمان رسیدن به تیپاکس، بین ۱ تا ۳ روز کاری است که بسته به سرعت عمل شعبه تیپاکس ممکن است تغییر کند.
- برای پیگیری وضعیت کالای خود میتوانید با کد رهگیری تیپاکس که برای شما ارسال میشود، اقدام نمایید.
- هزینه ارسال به شهرستانها نیز به صورت پسکرایه میباشد.
۳. دقت در ثبت اطلاعات سفارش
- لطفاً پس از افزودن محصول به سبد خرید، اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد کنید.
- در صورت نیاز به توضیحات خاصی (مانند ساعت تحویل کالا و...)، حتماً آن را در قسمت توضیحات سفارش قید نمایید.
- در غیر این صورت، مسئولیت هرگونه مشکل پیشآمده بر عهده مشتری خواهد بود.
۴. روشهای پرداخت
شما میتوانید هزینه سفارش خود را به دو روش زیر پرداخت کنید:
- کارت به کارت ( بین 10 الی 15 دقیقه جهت تایید و ثبت نهایی زمان میبرد )
- درگاه پرداخت آنلاین
۵. پشتیبانی و رفع مشکلات
در صورت بروز هرگونه مشکل در حین خرید یا پس از پرداخت (چه برای فایلهای دانلودی و چه محصولات فیزیکی)، لطفاً با واحد فروش ما تماس بگیرید:
- واتساپ واحد فروش: ۰۹۹۳۶۰۸۵۶۸۷
- اینستاگرام: mobin_system
۶. درخواست فایلهای بایوس، شماتیک و...
اگر فایلهای مورد نیاز شما (مانند بایوس، شماتیک، برد ویو و...) در سایت موجود نیست، میتوانید درخواست خود را به واحد تعمیرات ما اطلاع دهید تا در صورت امکان برای شما تهیه و در سایت قرار داده شود:
- واتساپ واحد تعمیرات: ۰۹۱۲۰۶۲۵۶۸۷
نکات مهم:
-
تضمین سلامت کالا و مسئولیتپذیری مشتری: فروشگاه مبین سیستم متعهد به تحویل محصول باکیفیت و سالم به شما مشتریان عزیز است. اما از آنجایی که پس از تحویل سفارش به پیک یا پست، عملاً کنترلی بر نحوه انتقال و ارسال سفارشات وجود ندارد، هنگام دریافت کالا از شرکتهای پستی، حتماً سلامت بستهبندی را بررسی کرده و کالا را از بستهبندی خارج نموده و سلامت ظاهری آن را چک کنید. دریافت کالا به منزله دریافت صحیح و سالم آن است و پس از آن هیچگونه ادعایی از سوی شرکتهای پستی قابل پذیرش نخواهد بود. لذا، در صورتی که کالای دریافتی دارای هرگونه ایراد یا مشکلی بود، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به پشتیبانی فروشگاه اطلاع دهید تا پیگیریهای لازم انجام شود.
-
مهلت تست کالا و شرایط گارانتی:
- تمامی کالاهای فیزیکی (مانند باتری، قاب، کیبورد و...) دارای ۲۴ ساعت مهلت تست میباشند.
- در صورتی که مشکل کالا در این مهلت تست به ما اعلام نشود، کالا مرجوع نخواهد شد.
- کالاهای دارای گارانتی، در صورت عدم آسیب فیزیکی یا سوختگی، تنها با همان کالای مشابه و با همان مشخصات تعویض میگردند. در صورت عدم موجودی، خریدار باید تا شارژ مجدد کالا صبور باشد.
-
کد رهگیری: پس از اتمام خرید کالا یا فایل دانلودی، کد رهگیری ارائه شده را نزد خود نگه دارید تا در صورت بروز هرگونه مشکل، امکان پیگیری توسط مجموعه ما فراهم باشد.
-
ابطال گارانتی/مهلت تست:
- در صورت عدم وجود لیبل پلمپ در زمان بازگشت کالا جهت گارانتی، مخدوش شدن لیبل، پارگی لیبل و...، گارانتی یا مهلت تست کالا باطل شده و کالا عودت داده نمیشود.
توجه داشته باشید که هرگونه اقدامی خارج از چارچوب فوق، منجر به عدم امکان پیگیری و حمایت فروشگاه از مشتریان خواهد شد.
- - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
- - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
- - لطفا فارسی بنویسید.
- - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
- - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد