قوانین و مقررات

  

     

 

1 - مراحل ثبت سفارش و خرید:

  

 - بررسی و انتخاب کالای مورد نظر و تکمیل فرم خرید 

 

- پرداخت هزینه کالا به صورت کارت به کارت

 

- تست نهایی ، بسته بندی و ارسال قطعات توسط مبین سیستم به آدرس مشتری

 

- در صورتی که فایل خریداری شده دانلودی میباشد پس از پرداخت میتوانند فایل مورد نظر را دانلود کنند

 

2 - زمان و هزینه و نحوه ارسال کالا :

  

- کلیه ارسالی های تهران : توسط پیک توسط اپلیکیشن های اسنپ ؛ الو پیک ؛ اتوپیک تپسی میباشد که زمان تحویل کالا به سفیر و تا زمان تحویل به مشتری بین ۱ الی ۳ ساعت می‌باشد که با توجه به رانندگی سفیر این مدت کمتر و یا بیشتر میشود و هزینه پیک پس کرایه می‌باشند

  

- کلیه ارسالی های شهرستان : مدت زمان بسته بندی و تحویل به تیپاکس ۱ الی ۳ ساعت میباشد و از زمان رسید توسط تیپاکس تا زمان دریافت کالا توسط مشتری بین ۱ الی ۳ روز می‌باشد که بسته به سرعت و عملکرد شعبه این مدت کمتر و یا بیشتر میشود که برای پیگیری میتوانید با کد پیگیری ارسال شده از تیپاکس وضعیت کالای خود را مطلع شوید و لذا کلیه سفارش ها پس کرایه می‌باشند 

  

3 - دقت در ثبت سفارش :

  

- مشتریان در پس از ثبت سفارش باید محصول اضافه شده به سبد خرید و  اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد نمایند، در غیراینصورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده خود مشتری می باشد.

  

4 - روشهای پرداخت :

 

- کارت به کارت

 

5 - در صورت بروز هرگونه مشکل در حین خرید و یا بعد از پرداخت چه فایل های دانلودی و چه محصولات فیزیکی به واحد فروش اطلاع دهید.

 

- واتس آپ واحد فروش : 09936085687

 

- اینستاگرام  : mobin_system

  

6 - درخواست فایل بایوس و شماتیک و... :

  

- درصورتی که فایل بایوس وشماتیک و برد ویو و ... درخواستی شما در سایت موجود نبود به واحد تعمیرات اطلاع دهید تا فایل مورد نیاز شما تهیه و قرار داده شود.

  

- واتس آپ واحد تعمیرات : 09120625687

   

***نکات مهم ***

   

- فروشگاه مبین سیستم خود را موظف به تحویل محصول با کیفیت و سالم به شما مشتریان گرامی می داند، اما از آنجایی که پس از تحویل سفارش به پیک یا پست، عملا” هیچگونه کنترلی بر روی نحوه انتقال و ارسال سفارشات توسط عاملین پیک یا پست وجود ندارد، به همین سبب به شما مشتریان گرامی تاکید می نماییم هنگام دریافت کالا از شرکتهای پستی می بایست صحت و سلامت بسته بندی را چک، کالا را از بسته بندی خارج و سلامت ظاهری آن را برسی نمایید زیرا در غیر اینصورت  دریافت کالا به منزله دریافت صحیح و سالم کالا بوده و پس از آن هیچگونه ادعایی از جانب مشتری توسط شرکتهای پستی قابل پذیرش نیست. بر این اساس لازم است در صورتیکه کالای مربوطه دارای هر گونه ایراد و یا مشکلی باشد، مشتری ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به پشتیبانی فروشگاه اطلاع نمایند و از این طریق پیگیری شود.

  

- پس از اتمام خرید کالا و یا فایل دانلودی کد رهگیری داده شده را به همراه خود داشته باشید تا در صورت بروز هرگونه مشکل قابل پیگری توسط مجموعه باشد 

  

*** لازم به توضیح است که هر گونه اقدامی خارج از چارچوب فوق موجب خواهد گردید که فروشگاه امکان هیچگونه پیگیری و حمایت از مشتریان را نداشته باشد.***

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد