قوانین و مقررات
1-مراحل ثبت سفارش و خرید:
- بررسی و انتخاب کالای مورد نظر و تکمیل فرم خرید
- پرداخت هزینه کالا توسط درگاه پرداخت زرین پال
-تست نهایی ، بسته بندی و ارسال قطعات توسط مبین سیستم به آدرس مشتری
- در صورتی که فایل خریداری شده دانلودی میباشد پس از پرداخت میتوانند فایل مورد نظر را دانلود کنند
۲- زمان و هزینه و نحوه ارسال کالا :
-کلیه ارسالی های تهران : توسط پیک توسط اپلیکیشن های اسنپ ؛ الو پیک ؛ اتوپیک تپسی میباشد که زمان تحویل کالا به سفیر و تا زمان تحویل به مشتری بین ۱ الی ۳ ساعت میباشد که با توجه به رانندگی سفیر این مدت کمتر و یا بیشتر میشود و هزینه پیک پس کرایه میباشند
-کلیه ارسالی های شهرستان : مدت زمان بسته بندی و تحویل به تیپاکس ۱ الی ۳ ساعت میباشد و از زمان رسید توسط تیپاکس تا زمان دریافت کالا توسط مشتری بین ۱ الی ۳ روز میباشد که بسته به سرعت و عملکرد شعبه این مدت کمتر و یا بیشتر میشود که برای پیگیری میتوانید با کد پیگیری ارسال شده از تیپاکس وضعیت کالای خود را مطلع شوید و لذا کلیه سفارش ها پس کرایه میباشند
3- دقت در ثبت سفارش :
- مشتریان در پس از ثبت سفارش باید محصول اضافه شده به سبد خرید و اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد نمایند، در غیراینصورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده خود مشتری می باشد.
4-روشهای پرداخت :
- درگاه پرداخت زرین پال
5- در صورت بروز هرگونه مشکل در حین خرید و یا بعد از پرداخت چه فایل های دانلودی و چه محصولات فیزیکی به واحد فروش اطلاع دهید.
- واتس آپ واحد فروش : 09936085687
- اینستاگرام واحد فروش : mobin_system_store
6- درخواست فایل بایوس و شماتیک و... :
- درصورتی که فایل بایوس وشماتیک و برد ویو و ... درخواستی شما در سایت موجود نبود به واحد تعمیرات اطلاع دهید تا فایل مورد نیاز شما تهیه و قرار داده شود.
- واتس آپ واحد تعمیرات : 09120625687
- اینستاگرام واحد تعمیرات : mobin_system
***نکات مهم ***
- فروشگاه مبین سیستم خود را موظف به تحویل محصول با کیفیت و سالم به شما مشتریان گرامی می داند، اما از آنجایی که پس از تحویل سفارش به پیک یا پست، عملا” هیچگونه کنترلی بر روی نحوه انتقال و ارسال سفارشات توسط عاملین پیک یا پست وجود ندارد، به همین سبب به شما مشتریان گرامی تاکید می نماییم هنگام دریافت کالا از شرکتهای پستی می بایست صحت و سلامت بسته بندی را چک، کالا را از بسته بندی خارج و سلامت ظاهری آن را برسی نمایید زیرا در غیر اینصورت دریافت کالا به منزله دریافت صحیح و سالم کالا بوده و پس از آن هیچگونه ادعایی از جانب مشتری توسط شرکتهای پستی قابل پذیرش نیست. بر این اساس لازم است در صورتیکه کالای مربوطه دارای هر گونه ایراد و یا مشکلی باشد، مشتری ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به پشتیبانی فروشگاه اطلاع نمایند و از این طریق پیگیری شود.
- پس از اتمام خرید کالا و یا فایل دانلودی کد رهگیری داده شده را به همراه خود داشته باشید تا در صورت بروز هرگونه مشکل قابل پیگری توسط مجموعه باشد
*** لازم به توضیح است که هر گونه اقدامی خارج از چارچوب فوق موجب خواهد گردید که فروشگاه امکان هیچگونه پیگیری و حمایت از مشتریان را نداشته باشد.***